Misslyckat shoppingförsök

Mitt försök till shoppnig idag gick inte så jäkla bra. Jag åkte in till Örebro och Marieberg ihopp om att hitta ett par nya jeans och lite till, men jag klarade inte av allt folk. Jisses det var folk överallt, högt och lågt. Jag orkade inte helt enkelt gå runt där, var för varmt och trångt. Nej, det kunde kvitta, handla kan jag göra någon annan dag. Kanske gå ut på stan i Örebro imorgon om de har öppet, kanske mindre med folk där.... Det enda trevliga med turen idag var att jag sprang på Kajsa och hennes familj. Det är lite ironiskt faktiskt det hela för de bor nere på västkusten och både de senaste två gångerna jag varit på Marieberg har jag sprungit på dem. Vad är oddsen? Det var dock superkul att se dem och att de hade det bra. Nej nu ska jag chilla lite och äta lite naturgodis.... pistage och cashewnötter... yummie =D

Hej så länge!

Ps. De två dagarna jag jobbat denna vecka var bland de jobbigaste hittils. Shit vad jag längtade hem, så otroligt trött. Me soooo happy över att vara ledig i fyra hela dagar. Må de gå långsamt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0