Me so tired....

Jag är så fruktansvärt trött idag, sitter nästan och nickar till. Kroppen känner sig alldeles slö och seg. Känns som att jag sitter i en liten bubbla med massa surrande människor runtomkring. Dovt sorl av ljud överallt. Måste seriöst ta tag i mina sovproblem nu, börjar verkligen inte bli roligt längre. Ska börja med att testa naturläkemedel för att se om det funkar. Funderar på att köpa en ny säng, kanske ska testa att möblera om i sovrummet ifall energin inte flyter rätt enligt feng shui. Haha... jag vet kanske låter lite skumt att möblera om kanske för att följa energiflödet i rummet, men hjälper det så är det alla gånger värt det. Jag sover faktiskt sämre nu sen jag flyttade hit än vad jag gjorde i min gamla lägenhet. Så det kanske är något sådant som spökar. Man får testa sig fram.


Ikväll ska jag jobba på hotellet, dock inte i köket utan servera på julbordet. Kommer kännas lite strange att inte utföra sina vanliga arbetsuppgifter, men samtidigt kul att få se gästerna. Helst av allt skulle jag vilja sova, men jag ska vara glad över extra slantarna som trillar in i januari. Sen är det alltid skönt att hålla igång, jag var alltid piggare förut när jag jobbade mycket än nu när jag fått mer ledighet. Så ledig som jag varit i höst var det länge sedan jag var. Hösten brukar alltid vara fullbokad med jobb, men i år har den istället varit uppbokad med trevliga aktiviteter med vänner och arbetskamrater vilket faktiskt är roligare än att jobba =) Börjar väl bli vuxen kanske och inse att livet är mer än bara jobb och tjäna pengar hur sweet det än är när lönen kommer varje månad. Att umgås och njuta i goda vänners lag är alltid trevligare, I like!!


Nej, back to buisness. Ska väl sköta det heltidsjobbet jag har iallafall så jag får väl dra mitt strå till stacken innan lunch. Sen tror jag faktiskt att jag ska sova lite middag efter lunchen. Är nog välbehövligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0