Matkoma Allan....

Jisses vad mätt man kan bli, fast man egentligen inte tycker att man plockar på sig så mycket. Precis kommit tillbaka från lunchen och som vanligt varje år blir vi bjudna på julbord. Man tar lite utav det man tycker är gott (sill sill sill =) och ändå lyckas man bli så där äckligt mätt. Norpade med mig en mandarin och ett par pepparkakor till eftermiddagskaffet. Är så sugen på frukt men nu får jag inte plats med någon. Tog Loka vatten till maten (klapp på axeln) istället för julmust och det funkade riktigt bra till. Hade nog känt mig tyngre om jag även lagt till en sockerchock  ovanpå denna måltid. Frukosten betod av en julskinksmörgås med senap samt lite glögg. Fick även en nybakad lussekatt av söta Z som var supergo.

Nej, om man skulle försöka jobba lite då kanske även om soffan i vilorummet just nu är väldigt lockande.

Snart är det helg.... jippi!!!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0