Tiiiidddeeennn ggåårr sssååå sssaaakkktttaaa

Idag står tiden totalt stilla, där fick jag för att jag sagt att veckan för övrigt har gått fort. Jag har direkt inget att se fram emot när jag kommer hem, ska städa. Men jag längtar verkligen hem. Känns bara så segt idag. Vill hem och pyssla och greja. Göra fint och mysigt, byta ut lite inredningsdetaljer och ställa fram lite nytt som passar hösten som kommer. I går tände jag mina stora ljuslyktor som jag har stående på 3stora terracotta färgade rustikblock på golvet. Har ställt dem mot väggen som trappsteg och sedan placerat lyktorna på dem samt några stenar jag plockade nere vid Stenhammaren. Blev en liten fin installation som passade i mitt vardagsrum. Ljuset spred sig fint över väggen och jag hade det riktigt mysigt. Satt och gjorde halsband, drack lite rött vin och njöt. Perfekt att sitta och göra halsband/armband framför tvn då får man lite mer gjort =)


Ska till Örebro på lördag, ska passa på och kolla om jag hittar några nya gardiner till köket. Kollat i jotex och där finns det mycket fint att beställa, men jag är ute efter en panelgardin med lite färg på. De jag har nu är ju vinröda med mattor i samma färg. I och med att jag har liknande lattefärger i köket behöver jag tyg med ordentligt färg som lyser upp lite.



Nu längtar jag till lunchen. Ska äta wraps med tacofyllning samt en grönsallad idag. Ska bli gott. Är dock en 45min kvar till lunchen och det känns som en evighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0