Sortering/rensning: nödvändigt ont =)

Igår hann jag faktiskt iväg dit jag skulle. Fick gå en kvart tidigare från jobbet. Jag köpte 2st plastbackar på 31l styck, sen blev det ett par snygga bruna badhanddukar (har redan den lilla handduken och gästhandduken i samma serie) och så köpte jag ett par nya panelgardiner till köket. Åt cremefärgade hållet i lin. Kommer bli lite skillnad i köket då jag har vinröda panelgardiner idag. Hoppas det kommer att ljusa upp rummet lite. Ska försöka få tag på ett par nya mattor till köket också. Känner mig så pysselsugen just nu, vill byta ut massa saker hemma, kuddar, prydnadssaker, ljushållare ja massor =) Det är så tokroligt. Skulle behöva jobba som inredare tror jag eftersom jag tycker att det är så roligt. Har en massa idéer som jag skulle vilja göra hemma, det är bara plånboken som sätter stopp. Jag får uppfylla mina inredningsdrömmar när jag köpt hus, känns bättre att lägga ner pengar på det än en bostadsrätt.

Pysslade i alla fall och rensade en hel del igår. En del saker slängde jag och en del hamnade i förvaringsboxarna jag köpte. Har fortfarande en hel del kvar att gå igenom, men jag får ta lite i taget. Ikväll ska jag hem till syrran och se hur hon har installerat sig i sitt nya boende. Lägenheten var ju bara halvfärdig när jag var där sist. Tänkte att vi skulle gå ut och äta lite, kan vara gott. Hennes kök är inte det största att laga mat i =)

Min moster ringde igår också. Hon hade redan börjat sälja av Cult produkterna och det gick snabbare än vad vi trodde. Många hade påpekat vilka vackra produkter hon tagit in samt att jag hade tydligen fått beröm för skyltningen att den var väldigt fin. Sådant gillar man ju att höra =D

Tjingeling så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0