Soldyrkare

Precis kommit tillbaka från lunchen, fullkomligt ljuvligt att sitta ute och äta. Har dock lite ångest över att jag fick lov att synda idag igen (tack vare matlåda incidenten imorse) så jag och en kompis drog till gamla hederliga Sibylla. Nu får det vara nog dock, blivit lite för mycket skräpmat på sistone. Jag som HÖGST brukar äta skräpmat en gång i månaden, på vinterhalvåret blir det mer sällan. Visst jag kunde ha tagit en sallad, men var inte riktigt sugen på det.

Hoppas solen håller i sig i veckan, har inte sett vädret än. Det skulle i alla fall vara trevligt och få lite mer soltimmar, det har vi inte varit bortskämda med i sommar.


Kommentarer
Postat av: Maria

Så det blev sibylla iaf, gott! =)

2007-08-13 @ 15:38:33
URL: http://lillaviggo.blogg.se
Postat av: Marie

Jepp, lider av dålig karaktär =)

2007-08-13 @ 16:16:40
URL: http://tigerlilyhardbottle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0