Sol, räksallad och trevligt sällskap!

Precis kommit in till verkligheten igen, lunchen är slut =( Det var i allafall väldigt skönt att sitta ute och äta lunch. Blev en räksallad med lite grovt bröd till. Lunchade med O, stötte på honom för några veckor sedan innan dess var det 2år sedan jag träffade honom. Så vi satt och pratade lite om vad som hänt på sista tiden samt vad framtiden har i sitt sköte.

Hoppas solen tog lite så man får lite färg på kuppen. Är likblek så skulle jag gå klädd i bikini skulle folk skrika att de blir bländade ;) Nejrå, så farligt är det inte. Dock regnade det mycket de första veckorna under min semester så då hade man ju inte chansen att bättra på färgen. Hotellet är också stängt så jag kan inte gå dit och sola heller. Tur de öppnar snart så jag inte behöver vara en blekfis till hösten =)

    


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Det finns brun-utan-sol ;D

2007-08-09 @ 14:25:10
URL: http://xenophobia.blogg.se
Postat av: Marie

Har redan köpt det =P

2007-08-09 @ 14:34:08
URL: http://tigerlilyhardbottle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0