Snart helg =)

Jag har inte riktigt varit på humör på sistone och orkat skriva. Idag känns det i alla fall lite bättre, än så länge. I morse gick jag faktiskt upp i tid när klockan ringde. Vilket inte hör till vanligheterna, jag är en snoozare. Skälet till att jag gick upp tidigare var att jag var tvungen att flytta på min cykel och mina utemöbler då de ska fixa till stengången utanför lägenheten. Skönt med frisk luft i alla fall, det var svalt och skönt i morse.  Trodde jag skulle få vara själv ute så tidigt men grannen var också ute och plockade undan de saker de övriga grannarna inte flyttat på.

Kan knappt förstå att det är torsdag redan, fredag och löning imorgon. Sen kommer den efterlängtade helgen. Shit va veckan har gått fort. På lördag ska jag förhoppningsvis till min mosters butik, har inte kollat än om hon fått Cult Design produkterna men de borde ha kommit. Ser i alla fall fram emot det.

Fick reda på i början av veckan att det var moderkortet som hade gått sönder på min dator. De hade beställt ett nytt sådant men de visste ingen leveranstid på den. Jag skulle få vänta minst 10-11 dagar till.... suck =( Visserligen har jag vant mig nu att inte ha någon dator hemma. Dock är det tråkigt om man vill kolla upp något snabbt, föra över pengar, läsa tidningar och bloggar man följer dagligen. Men men, shit happens !! Hoppas den kommer snart i alla fall, min lilla pärla.

För övrigt i veckan har jag gjort en del halsband. Det har blivit en samling nu och jag har haft på mig ett nytt varje dag till jobbet. Beställde även mer pärlor i måndags som kom igår så nu kan jag göra fler =) Är faktiskt riktigt nöjd med dem. Ska ställa ut dem hos min moster och se vad hennes kunder tycker om dem. Man kanske skulle starta eget företag med smyckestillverkning.... haha.. nejdå. Men det är faktiskt kul att sitta och pyssla med det. Jag gör något till mig själv som blir unikt. Ingen annan kommer att ha ett likadant halsband. Tänkte jag skulle ta kort på dem någon dag och kanske lägga ut dem här. Måste bara få tillbaka min dator först.

Nej. nu måste jag jobba lite. Nästa paus blir vid lunch och då ska jag äta en pastasås med kyckling och kantareller i, mumma =)

Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0