Mmmm... kycklingspett

Seriöst, jag har världens största matkoma just nu. Känns som om jag vore gravid i åttonde månaden. Vi var några som käkade lunch på kinan och som vanligt är det svårt att hålla sig borta från kycklingspetten. Blev 3-4 spett, några vegetariska minivårullar samt nudlar. Smarrigt som bara den. Man plockar inte på sig så mycket, men man blir alltid riktigt mätt. För mätt och som vanligt klagar man efteråt, men man har sig själv att skylla =)

Jag försöker hålla mig positiv med att idag är det onsdag, halva veckan har gått. Snart är det äntligen helg. Har så mycket jag ska hinna med i helgen, roliga saker så jag känner mig ivrig som ett barn. Lördagen ska spenderas med shopping samt fixning med syrrans nya lägenhet. Har ju inte varit och sett den än. Ska flytta dit saker och pyssla lite. Tokroligt, älskar inredning =) Söndagen ska jag förhoppningsvis spendera med mina syskonbarn. Saknar de små liven som bara det. Det riktigt kryper i kroppen på mig. Vill bara åka dit och krama dem hela tiden. Springa runt och busa. O går ju för fulla muggar nu så det ska bli kul att se. Sist han var hemma hos mig gick det ju lite skakigt. Får hoppas i alla fall att det blir av. Är preliminärtbokat just nu, mycket kan hända på några dagar särskillt med barn.

3½ timma kvar utan dagen. Tiden går faktiskt ruskigt fort just nu. Man hinner knappt med.

Ciao så länge!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jasså är det i den änden av rummet det går snabbt om dagarna, för här går det minsann inte snabbt :(

2007-08-15 @ 17:08:27
URL: http://xenophobia.blogg.se
Postat av: Marie

Det går ju toksnabbt, är ju snart fredag ju =)

2007-08-15 @ 17:18:45
URL: http://tigerlilyhardbottle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0