Lunchtajm

Idag känner jag mig lite småseg, men det är äntligen torsdag och snart helg =).... igen. Veckorna går så otroligt fort att jag knappt hinner med. Känns skönt att vardagarna flyter förbi snabbt så man kan göra roliga saker på helgerna =) 

Igår jobbade jag till klockan 00.00 och var inte hemma förens tjugo över. Kunde inte somna direkt så jag fick varva ner lite först. Vi var ute vid Knappfors och serverade faktiskt så igår var jag inte där i egenskap av kock. När vi kom tillbaka till hotellet passade jag på och tittade hur det hade blivit efter renoveringen o jisses vilken snygg bistro/lounge de har byggt. Receptionen var jättesnygg och möblerna var toksnygga. Verkligen genomtänkt och otroligt snygg design. Hoppas det kommer att uppskattas av gästerna =)

Nu är det snart dags för lunch, vi tänkte dra ner på stan och käka något. Får se vad det blir idag då. Har inte haft med lunchlåda en enda dag denna vecka heller, måste skärpa mig.

Ciao så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0