J_vla Sk_t

Nu har min splitter nya dator komplett lagt av, jättekul, verkligen =( =( =( Satt och småsurfade lite i lördags innan jag skulle iväg och jobba. Då låste sig fanskapet. Gick inte att utföra ett enda kommando utan det var helt kört. Inget hände få jag följde rutin och fick stänga av den på powerknappen, plockade ut batteriet och strömkällan. Satte i igen och startade om datorn på nytt. Vad händer då? Absolut ingenting, datorn startar, men ändå inte. Skärmen är helt svart, sen hör man ett dovt surrande en liten stund men den kickar inte igång...... Suck, varför ska jag ha en så jävla otur för. Börjar lessna på det här är inget kul längre om det ska jävlas hela tiden. Köpte datorn i slutet av april, har verkligen funkat jättebra. Den är pedantskött och mitt lilla skötebarn, men ändå ska det jävlas.


Försökte ringa HP supporten men naturligtvis var den inte öppen på helger, så jag får ringa idag när jag kommer hem. Var till Karlstad igår så det bästa hade ju varit om jag hade fått prata med supporten i helgen för då hade jag kunnat lämna in den igår om det inte löst sig. Nu vet jag ju inte hur länge jag blir utan datorn. Tur vi har på jobbet...


Jag blir så trött....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0