I´m bored

Idag har jag en sådan där dag där jag är totalt uttråkad, vet knappt vart jag ska ta vägen. Jag känner mig småtrött och öm i huvudet, men det beror antagligen på åskan som dragit över. Jag skulle behöva till jysk för att köpa lite förvaringsboxar, men jag kommer inte att hinna. Jag slutar vid 18 =( Hade planer på att sortera lite hemma och fixa färdigt förvaringen i garderoben som jag påbörjade under semestern. Får kanske dra iväg på lunchen imorgon.

Nu börjar jag faktiskt sakna min dator, hoppas den kommer snart. Lite segt att vara utan faktiskt, kan inte beställa saker, kolla banken osv. Spelet i premier league som jag började med går åt skogen. Kan ju inte sitta varje dag och hålla på med det då jag inte har någon dator, blir ju knappt en gång i veckan så jag har ingen koll. Vilket naturligtvis resulterar i mindre poäng pga att puckona går och skadar sig hela tiden.... Nödvändigt

Nej, kan inte något roligt hända.....


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Köp på ikea när det öppnar i karlstad istället :D De har massa bra boxar!

2007-08-27 @ 21:01:35
URL: http://xenophobia.blogg.se
Postat av: Maria

Det räcker att vara inne på torsdagen eller fredagen, då hinner du ju se om någon blivit skadad under veckan...

2007-08-28 @ 10:57:28
URL: http://lillaviggo.blogg.se
Postat av: Marie

Sandrah: Köpte redan igår, men det kommer att gå åt mer. Dock är det närmre till Örebro för mig än Karlstad =P
Maria: Okej, bra att veta. Börjar tappa hoppet lite ang det, får fråga dig om tips.

2007-08-28 @ 13:13:06
URL: http://tigerlilyhardbottle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0