I Like Cult Design =)

Idag är jag superglad och längtar redan till nästa helg. Pratade med min moster igår som har en floristbutik på annan ort. Jag hade tidigt i våras kontakt med en leverantör för krukor, ljuslyktor ja en massa olika inredningsprodukter från ett känt märke i Sverige, Cult design. Mitt eget favoritmärke när det gäller smådetaljer i inredning. Jag fixade så min moster fick hem kataloger och kontakt med en säljare från det bolaget. Och nu, äntligen, har beställningen gått iväg och produkterna väntas komma nästa vecka. Ska bli så kul. Jag kan knappt hålla mig =) Bokat in lördag nästa helg att vi ska åka till hennes butik för att kolla in allt hon beställt, samt kolla skyltningen hon gjort med produkterna. Vore lägligt att spärra mitt konto till nästa helg annars kommer jag shoppa mig pank. Det sista jag behöver hemma just nu är mer prylar, men det är så svårt att låta bli. Får rensa ur lite hemma så jag kan fylla på med nytt  =)

Cult design produkterna är perfekta att ge bort som presenter och julklappar. De är stilrena, vackra samt att det finns så otroligt många olika kombinationer man kan sätta ihop. I just love it!

Moster berättade att säljaren hade kommit ihåg mig trots att det var ett halvår sedan jag var i kontakt med henne, Jag hade tydligen gjort intryck. Ett positivt sådant får man hoppas =)

Kommer ta med kameran nästa vecka, bara jag får tag på en dator (eller fått hem min) så kommer jag lägga ut bilder på de produkter hon köpt. Ska bli så nice.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0