Gräsligt

När jag kom till syrran igår runt 19 så höll en massa ungdomar på och festade redan. Inget konstigt med det, såg riktigt trevligt ut med grillning och öldrickande. Men jag kan inte låta bli att ta upp själva grejen med kåren och fanatiska kårendeltagare. Jag har aldrig riktigt fattat poängen med de otroligt fula overallerna medlemmarna i de olika grupperna har på sig. De är ju sjukt fula. En oversize overall i någon gräslig färg med massa märkeslappar på som står för olika saker.  Kunde de inte ha hittat någon snygg klädsel för att känna samhörighet, denna är ju gräsligt ful.

Fast jaja, vem är jag och klanka på deras kläder, de verkar ju ha kul i alla fall. Men jag skulle i alla fall aldrig ta på mig en sådan sak.... jisses....

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, studentlivet är rätt så kul! fast overallnördarna är lite väl extrema ja =)

2007-08-29 @ 13:19:57
URL: http://lillaviggo.blogg.se
Postat av: Marie

Jo, de är lite speciella karaktärer... =D

2007-08-29 @ 14:14:23
URL: http://tigerlilyhardbottle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0