Full rulle....

Då var helgen över och den har gått väldigt fort igen, tyvärr. Den har i allafall varit väldigt trevlig och fartfylld. Det enda jag har gjort hemma i princip är att sova. Fredagen slutade väl trots dagens dåliga humör. Det blev god mat, några glas rött vin och mys.

Lördagen for mamma, jag och syrran till Örebro för att fixa med syrrans lägenhet. Vi var till Ikea och handlade lite saker och sedan for vi en sväng till Marieberg och kollade på kläder och datorer då syrran ska köpa en bärbar. Dagen gick fort och snabbt blev klockan mycket. Väl hemma hann jag bara lämna av sakerna jag handlat och åka iväg till en kompis för att titta på film med vännerna. Fick inte så mycket shoppat till mig själv i lördags, det blev en ny tunn kofta och ett par nya prydnadskuddar till sängen.

Igår åkte jag till Karlstad och hade lite mer tur under den snabba timman jag hade vikt för shopping. Hittade ett par nya snygga wrangler jeans och ytterligare en tunnkofta på Carlings, samt att par linnen från Gina Tricott. Sen köpte jag lite saker jag behövde till min smyckestillverkning, shit va dyrt det var. Vid lunch var det dag att åka och hälsa på min bror och hans familj. Där fick jag lunch och sedan fortsatte dagen med bus och lek med mina syskonbarn. O var en solstråle som vanligt och K var kramgo och busig. Shit jag drunknar verkligen när jag tittar in i K's ögon, de är så otroligt vackra och hela hon är toksöt. Avgudar verkligen de där två. Bror min fick ett ryck och gick ut i skogen en sväng och plockade lite kantareller till mig. Otroligt gulligt, jag älskar kantareller =) Sen blev det lite fika på eftermiddagen, jag hade gjort en kladdkaka som vi mumsade på. När jag skulle åka därifrån passade jag på och ringde min andra bror för att fråga om jag kunde få titta förbi på vägen hem och naturligtvis gick det bra. De bjöd på middag och lilla T var i sitt esse. Klockan var mycket men hon lyckades röja och hålla igång oss rejält. Tur jag hade med kameran, blev några bilder samt att jag videofilmade några små snuttar. Hon är så söt den tjejen och så go när hon sjunger. Innan jag åkte därifrån fick jag världens goaste kram och puss på kinden =)


Passade även på att hälsa på P när jag åkte förbi Kristinehamn. Klockan var mycket så jag stannade bara en timma, men som alltid var det trevligt att träffa honom med. Synd att jag inte hade mer tid ändå.



Hela helgen har varit jättetrevlig och fullspäckad, men jag gillar att ha saker att göra. Att få umgås med mina syskonbarn är värt guld och träffa mina syskon är alltid trevligt. Synd att vi bor en bit ifrån varandra bara. Inte lika lätt att göra spontanbesök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0