fredag

Äntligen fredag, så skönt =) Den här helgen planerar jag att inte försöka stressa så mycket då jag hade fullt upp förra helgen. Ska ju till min moster som jag tidigare nämnt och fixa med Cult varorna som har kommit nu =) Ska bli så kul =)

En kompis vill att jag ska komma till Kristinehamn imorgon då det är stadsracet i stan, men jag vet inte om jag kommer att hinna. Vore kul för det var ett tag sedan jag såg henne. Orkar dock inte stressa och fara runt hela tiden, ibland är det skönt att softa =)

Idag var vi ute igen och åt på lunchen, tradition när det är löning. Dock har det blivit lite för ofta på sistone =) Det var väldigt härligt väder ute, varmt som bara den. Kände att jag var lite väl påklädd, tur man hade ett linne under koftan. Man kanske skulle sätta sig ute en sväng sedan när man kommer hem. Jag la ju faktiskt några öl på kylning i morse....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0