Bra start på dagen =/

Mycket bra start.... suck. Lyckades med bragden att tappa lunchlådan i morse och locket satt ju naturligtvis inte på. Klockan var 08.54 och jag skulle åka hemifrån 09.00. Matlådan fann det passade att mellanlanda på mina byxor innan det tillslut hamnade överallt på golvet i köket. Nice, verkligen!!!! Fick skynda mig att byta kläder samt torka upp skiten från golvet och dra iväg. Vad ska man äta idag då???


Helgen har för övrigt varit bra, gått lite för fort bara. Fredagen spenderades med rött vin, god mat och mys till film. Lördagen for vi ut till min väns föräldrars hus. Där blev det lite rogivande gungande i hammocken med härlig utsikt över tomten och skogen. Lugnt, skönt, solen sken som önskat. Det var bra för själen. Sen var det trevligt att prata med tjejerna medans pojkarna satt och tittade på fotbollen. När väl den var slut var det dags att grilla. Då var man hyfsat hungrig så det var riktigt gott, blev både grillad kyckling och majskolv. Sen fortsatte kvällen med poker, öldrickande, en liten lek och mycket prat. En efter en gick och la sig och tillslut var det bara J o jag kvar. Skönt att sitta och prata lite. Sen blev det dags att krypa till sängs runt 3 snåret.

På söndagen for vi till Salladsbaren och åt lite pizza. Sedan åkte jag hem och sov några timmar på soffan, var lite trött =)  Några timmar på kvällen spenderade jag med M o M och såg på Simpsonsfilmen. Den var stundtals riktigt rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0