Mp3

Idag har jag fått lite gjort. Jobbat som vanligt och det har gott bra. Igår var jag duktig och gjorde både frukost och lunchlåda. Jag fick äntligen tillbaka min mp3 idag, inlämnad för andra gången sedan jag köpte den i februari =/. Denna gång hade de i alla fall bytt ut "innehållet" och återanvänt skalet. Håller tummarna!! När jag väl var i butiken för att hämta spelaren passade jag på att köpa en ny antennsladd så nu funkar tvn igen.... wohoo!!

Struntade i att jobba övertid idag utan åkte direkt hem. Hade lite städning att göra då det kommer folk i morgon på fest. Tycker inte om att städa, det är ett ont måste. Tur att det finns hjälpmedel i alla fall som diskmaskin, dammsugare etc. Hur skulle man annars överleva? Ja jag vet, är lat. Föredrar dock ordet bekväm =)

Pratade med J förut över msn, hon ska till Sthlm över helgen och hälsa på en vän. Sååååå avundsjuk. Skulle också vilja åka bort. Själv ska jag ut i morgon på krogen. Lördagen är avsatt för att jobba på mitt andra jobb. Så söndag blir min enda lediga dag denna vecka. Tur att det är röd dag nästa vecka så man får sova ut lite. Men jag ska inte klaga, det är ruskigt skönt när lönechecken kommer sen..... money money money, always funny, in the rich mans world =)

Nej, nu sk jag fixa det sista innan det är dags att krypa till kojs. Ska bli såå skönt att få lägga sig i en renbäddad säng. So nice!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0