Dagens problem

Har precis haft frukost på jobbet (varm bagel mums =) och sitter och funderar på vad jag ska äta till lunch. Jobbade övertid igår på jobbet och kom hem så sent att jag inte hade ork att göra lunchlåda, så dagens problem är vad ska jag äta? Vet inte direkt vad jag är sugen på. En sallad kanske, men jag ska ju även göra övertid ikväll också och då är det bättre och äta varm mat så man står sig. Jag får sitta och klura lite på det.

I morse var det ren pest och pina att kliva ur sängen. Dels för att jag hade svårt att somna in. Låg och lyssnade på regnet som smattrade på fönsterblecket. Dels för att det fortfarande regnade och var gråmulet ute när man vaknade i morse. Vart är solen? Känns som riktigt höstväder ute, är det inte slutet av maj nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0